Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Miles Young
Obálka knihy Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Původní cena: 699,- Kč
Nová cena: 199,- Kč

Chci knihu koupit:
Nakladatel: Svojtka
Originální název: Ogilvy on Advertising in The Digital Age
Překlad: Vlastimil Juppa
vázaná, 224 stran

Kategorie: Odborná a technická literatura

O Zlevněných knihách

V síti vybraných knihkupectví najdete od 1. června 2008 pod značkou Zlevněné knihy kvalitní nabídku knih za atraktivní ceny. V nabídce najdete prózu i poezii, knihy naučné i pohádky pro děti, cestopisy i humorné knihy. Knihy jsou zlevněny o 30-70% a snížená cena platí do vyprodání zásob. Každý měsíc se nabídka rozšíří o dalších 10-20 zlevněných titulů.

Na těchto stránkách najdete seznam všech aktuálně zlevněných titulů, adresy knihkupectví, kde je možné knihy zakoupit a připravované zlevněné tituly, na které se můžete těšit. A když na stránkách zadáte váš e-mail, rádi Vás budeme o nově zlevněných knihách pravidelně informovat.

E-mail info

Zanechte nám e-mail a budeme vás 1x měsíčně informovat o nově zlevněných knihách.