Management kvality služeb v cestovním ruchu / Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

Kateřina Ryglová
Obálka knihy Management kvality služeb v cestovním ruchu

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Původní cena: 289,- Kč
Nová cena: 99,- Kč

Chci knihu koupit:
Nakladatel: Grada
brožovaná, 192 stran

Kategorie: Odborná a technická literatura

O Zlevněných knihách

V síti vybraných knihkupectví najdete od 1. června 2008 pod značkou Zlevněné knihy kvalitní nabídku knih za atraktivní ceny. V nabídce najdete prózu i poezii, knihy naučné i pohádky pro děti, cestopisy i humorné knihy. Knihy jsou zlevněny o 30-70% a snížená cena platí do vyprodání zásob. Každý měsíc se nabídka rozšíří o dalších 10-20 zlevněných titulů.

Na těchto stránkách najdete seznam všech aktuálně zlevněných titulů, adresy knihkupectví, kde je možné knihy zakoupit a připravované zlevněné tituly, na které se můžete těšit. A když na stránkách zadáte váš e-mail, rádi Vás budeme o nově zlevněných knihách pravidelně informovat.

E-mail info

Zanechte nám e-mail a budeme vás 1x měsíčně informovat o nově zlevněných knihách.