Dinosauři v Čechách

Vladimír Socha
Obálka knihy Dinosauři v Čechách

Tvorové, jež obývali naši planetu před mnoha desítkami milionů let, představují pro mnoho z nás živočichy záhadné, fascinující a mnohdy až děsivé. Často se s nimi setkáváme ve filmech jako Cesta do pravěku nebo Jurský park, ale notoricky známí jsou též z obrazů a ilustrací Zdeňka Buriana, které si oblíbily celé generace dětí i dospělých. Za to, že tato vyobrazení dinosaurů odpovídají ve velké míře realitě, vděčíme především výzkumům zkamenělin, které člověk od pradávna nachází takřka po celém světě. A ač se to mnohým může zdát překvapivé, Česká republika v tomto ohledu není výjimkou.

Vladimír Socha v této knize předkládá čtenářům ucelený a čtivý pohled na historii objevů zkamenělých pozůstatků různých pravěkých tvorů, které se do dnešní doby našly na území Čech, Moravy a Slezska, doplněný krásnými ilustracemi Vladimíra Rimbaly. Kniha Dinosauři v Čechách tak vyvrací mylné zdání, že v našich končinách dinosauři, ptakoještěři a jiní prehistoričtí živočichové nežili. Opak je pravdou – díky významným paleontologickým objevům minulých let lze totiž s určitostí prohlásit, že i my, Češi, se můžeme pochlubit svými vlastními dinosaury!

Původní cena: 338,- Kč
Nová cena: 99,- Kč

Chci knihu koupit:
Nakladatel: Vyšehrad
Ilustrace: Vladimír Rimbala
vázaná, 200 stran

Kategorie: Naučná

Recenze v médiích:

Socha, Vladimír: Dinosauři v Čechách

iLiteratura, Pavel Pecháček, 8.10.2017
Z médií se na nás pravidelně hrnou informace o objevech fosilizovaných pozůstatků dinosaurů, kteří kdysi bývali pány této planety. Proč ale velká část těchto úžasných nálezů pochází ze severoamerických či východoasijských nalezišť? Byli dinosauři také na našem území? A pokud ano, proč se o nich tolik nemluví?

O Zlevněných knihách

V síti vybraných knihkupectví najdete od 1. června 2008 pod značkou Zlevněné knihy kvalitní nabídku knih za atraktivní ceny. V nabídce najdete prózu i poezii, knihy naučné i pohádky pro děti, cestopisy i humorné knihy. Knihy jsou zlevněny o 30-70% a snížená cena platí do vyprodání zásob. Každý měsíc se nabídka rozšíří o dalších 10-20 zlevněných titulů.

Na těchto stránkách najdete seznam všech aktuálně zlevněných titulů, adresy knihkupectví, kde je možné knihy zakoupit a připravované zlevněné tituly, na které se můžete těšit. A když na stránkách zadáte váš e-mail, rádi Vás budeme o nově zlevněných knihách pravidelně informovat.

E-mail info

Zanechte nám e-mail a budeme vás 1x měsíčně informovat o nově zlevněných knihách.